Eli tänään oli aikas kiva päivä:)Koulus tietty olin tänään 9-14:)!Sit tulin kotiin ja Tajusin et mulha on tänää laulutunti jippiiii♥:)!Laulaminen on vaan mun sydämmessä ja siitä en tuu tod.näk koskaa luopuu ja haaveena tietty ois et laulaja musta tulis ja aijon sitä kyl yrittää mahd. paljo:)!Sit kai mä voisin vähä kertooo vaik koulust yleensäkki:)!Eli lempiaineita on Varmaankin Musiikki (vaikee arvata) ja si tykkään kans aika paljo kuviksesta jos siel on jtn kivoi töitä ja si Kässyt on kans iha kivoi...Eli eile saatiin enkun kokeet Mun nro. oli 7(en kovin ylpee oo) mut tollane aika perus:)!Sit mun Pikkuveli nukku viime yön mu vieres ja si aamul ku hain reppuuni ni astuin korkkarilla sen nenänpäälle ja sit se huusi vaa voi *****♥!Vaik mul on veljeni kans välil kunnon tappeluita nii en mä ilman sitä silti vois elää ku  yks meijäluokkalainen sano tänää (varmaankin osin oliki vitsi) et jos se astuis korkkarilla sen veljen päälle se rupeis varmaa hyppiin siinä...mut joo ei siit sen enempää...pssst.....Muistakaa toi 50 lukian rikkominen nii arpajaiset luvassa:)! ehdottakaa siis tätä blogia nii arpajaiset tulossa:)!!!!eipä sit kai muuta:)!huomisee♥!
isolla ♥llä:Sylvi