mmmoiiiihhh!!♥No siis suoraan asiaan eli oisko se ny ollu torstaina sain soitettuu vihdosta viimein Tavelaan ja varattuu uuden ratsastusajan eli siis mun torstain tunti on ny peruttu joten uus aika on tiistaisin :)) Jeah pääsee taas pitkästä aikaa ratsii:)Sitten oon ny ruvennu seuraan sellasta kakkoselta tulevaa sarjaa nimeltä Teiniäidit mun mielest se sarja on hyvä ja mielenkiintonen hassua ajatella et joku on joutunu jättään koulunsa kesken ja ruvennu hoitaan sellasta pientä naperoo tyylii joskus 15-veenä...Ite en tiiä pysytyisinkö oleen äiti jo 15-vuotiaana mut hyviltä äideiltä ne kyl silti vaikuttaa pitää lapsistaan kyl hyvää huolta ja nii edespäin.Yks tais olla seellane joka on just tullu raskaaks 15-vuotiaana mut suurinosa on saanu lapsensa 16-17-vuotiaana ja on sekin tosi nuorena mut ite on päätöksensä tehny,mut on kyl jossain vaihees miettyny et iha kaikkien kohalla se ei varmaa toteutuis !Sit tnää väänsin naapurintytölle taas selasseet ihanat pinkki mustat kynnet jois oli vähä sydämmii ja bligblinggii....:)Sit mä saan ompelupidennykset ku oon jo nii kyllästyny siihen clipsien kaa vääntämisee ihanaaa...60 cm:)))TOMORROW♥!
♥LLÄ:Sylvi